OBCHODNÍ PODMÍNKY

Vážené klientky, vážení klienti,

jsme velmi rádi, že jste si vybrali náš salon a chtěli bychom Vás informovat o našich obchodních podmínkách a tím předejít možným nedorozuměním. Všechna pravidla jsme připravili tak, aby maximálně zpříjemnili Váš pobyt u nás a plynulost obsluhy. Kvalita služby, Vaše pohodlí a spokojenost je u nás na prvním místě.

Budeme velmi rádi, pokud Vaše návštěva v našem salonu splní Vaše očekávání. Pokud máte jakékoliv náměty nebo připomínky, prosím kontaktujte nás na e-mailu: info@royalbeautycare.cz.

Děkujeme Vám za to, že tato pravidla chápete a těšíme se na Vaši návštěvu.

Poskytovatel služeb:

Royal Beauty Care s.r.o.

IČ: 21875375

Sídlo: Kaprova 42/14, 110 00 Praha 1

Provozovna: Václavské nám. 1306/55, 110 00 Praha – Nové Město

  1. Základní ustanovení

Poskytovatel poskytuje kosmetické služby, masérské, rekondiční a regenerační služby a služby na základě platného živnostenského oprávnění.

Objednáním konkrétního termínu služby nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, SMS) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami poskytovatele.

Nesouhlasí-li zákazník (klient) s těmito obchodními podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.

  1. Objednávka termínu služby

Termín služby

Termín služby je potřeba dohodnout a rezervovat předem (přes rezervační systém nebo osobně). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.

Na objednaný termín se prosím dostavte s dostatečným předstihem. V případě pozdního příchodu budeme nuceni Váš termín služby s ohledem na okolnosti buď zkrátit vzhledem k objednávce dalšího klienta, případně zcela zrušit.

Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu dostavit, informujte o tom předem telefonicky, emailem nebo SMS, nejpozději však 48 hodin před zahájením termínu poskytování služby. Pokud Vaši návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem (minimálně 48 hodin předem), bude Vám účtováno 30% z hodnoty služby v objednaném termínu. Vyhrazujeme si právo na úhradu při příští návštěvě, případně Vám bude zaslána faktura. Pokud máte rezervaci přes rezervační systém, nebude Vám vrácen rezervační poplatek. Bohužel v tak krátkém časovém úseku už nemáme možnost obsadit místo jiným klientem.

V případě několikahodinových balíčků služeb či požadavku více služeb v jeden den či požadavku konkrétního dne a času je možné, že Vám nebudeme moci nabídnout všechny termíny během otevírací doby, některé časy jsou vyhrazeny pouze na určité služby. Stejně tak kvůli Vaší limitaci požadavku termínu služby v určitý den a hodinu se může stát, že Vám nebudeme schopni nabídnout termín hned, ale s časovou prodlevou.

Prosím kontaktujte nás před zakoupením balíčku, pokud máte omezený časový prostor, úhradu dárkového poukazu nelze vrátit z důvodu časových omezení.

Informovaný souhlas

Před první poskytovanou službou je kupující povinen podepsat poskytovateli informovaný souhlas s jeho ošetřením. V případě, kdy kupující odmítne poskytnout poskytovateli vyžadované osobní údaje, nebo odmítne podepsat informovaný souhlas, si poskytovatel vyhrazuje právo kupujícího odmítnout. V případě změny zdravotního stavu před ošetřením je kupující povinen nás o tom informovat.

Platba za rezervovaný termín

Platba za rezervovaný termín je možná hotově. Po osobní domluvě je možná platba převodem na účet nebo QR kódem na místě. Paragony a daňové doklady vydáváme na recepci salonu.

Důležité informace

U každé procedury jsou dány kontraindikace, které jsou uvedeny na webových stránkách a o kterých Vás budeme informovat osobně. V případě, že některou z kontraindikací trpíte, služba Vám v rezervovaném termínu nemůže být poskytnuta. U některých kosmetických nebo masérských služeb je zákazník /klient povinen před každým provedením vyplnit informovaný souhlas, bez informovaného souhlasu nemůže být služba provedena. Zároveň nás prosím informujte o alergiích a jiných zdravotních komplikacích předem. I drobný zdravotní problém může způsobit nepříjemnost po ošetření.

Případnou reklamaci služby nebo nespokojenost, prosím uplatněte bezprostředně po provedení služby, před úhradou služby na recepci salonu. Na případné pozdní reklamace může být brán zřetel pouze při špatném technologickém postupu nebo při použití vadného materiálu. Pozdní reklamaci lze uplatnit na recepci studia nebo e-mailu: info@royalbeautycare.cz. Pro posouzení dodatečné reklamace je vždy nezbytné se dostavit na recepci salonu (po předchozí dohodě o čase návštěvy), kde bude Vaše reklamace posouzena.

Odmítnutí termínu ze strany poskytovatele

Termín služby může být odmítnut v těchto případech:

  • zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetření.
  • zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek.
  • zákazník se dostaví na ošetření s akutními zdravotními problémy.
  • zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu.

Osobní věci a cennosti

Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta či věcí klientem vnesených před, během i po poskytování služby neručí.

Ceníky

Vyhrazujeme si právo na změnu ceny služeb, zejména v závislosti na ceně materiálu od dodavatele a dalších faktorů. Aktuální ceny jsou uvedeny v ceníku v salonu a na našich webových stránkách. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do pátku. Nejsme plátci DPH.

Uplatnění slevy

Při uplatnění slevového kupónu se slevy nesčítají a neplatí na služby a zboží, které je v akční nabídce.

Prodej produktů

Produkty lze reklamovat pouze v původním balení, a to v zákonné době a zákonným způsobem.

Produkty lze vrátit pouze v původním balení a neotevřené, a to v zákonné době a zákonným způsobem.

Předplacená ošetření a předplacené balíčky ošetření

Při předplaceném ošetření a předplaceném balíčku ošetření je předplatné platné 6 měsíců od data vystavení. Nedostaví-li se kupující na objednanou službu, nebo se neomluví 48 hodin předem, předplatné propadá. U předplacených balíčků bude ošetření odepsáno jako by bylo poskytnuto.

Dárkové poukazy

Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy na rezervovaný termín, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný v hodnotě služby v rezervovaném termínu. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty certifikátu. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na dárkovém poukazu. Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky.

Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před započetím termínu služby pro ověření platnosti. Pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz při objednávce termínu, nemusí být akceptován pro platbu.

Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.

Platnost dárkových poukazů je vždy uvedena na poukaze, obvykle je však 6 měsíců od data vystavení. Po této době se stává dárkový poukaz neplatným.

Platnost dárkového poukazu lze prodloužit před koncem platnosti osobní dohodou s provozovatelem za poplatek 300 Kč/3 měsíce, v případě prošlého poukazu nevzniká právo na vrácení zaplacené částky.

Dárkový poukaz platí na služby uvedené na poukazu. Služby z poukazu lze vyměnit za jiné služby, pokud to umožňuji podmínky salonu a po vzájemné dohodě.

Dárkový poukaz nelze čerpat na produkty, pokud to na poukazu není výslovně uvedeno, na dárkové poukazy je nezbytné se objednat nejpozději 14 dní před koncem platnosti poukazu.

Mějte prosím na paměti, že jsme vytížení a nejsme schopni garantovat termín v dohledné době, obvyklá čekací doba je měsíc až dva. Berte to prosím v potaz zejména vzhledem k platnosti dárkových poukazů a termín služby si rezervujte co nejdříve po obdržení dárkového poukazu. Není naší povinností Vám poskytnout termín ihned, ale pouze v časovém horizontu, který je v našich možnostech dle aktuální situace zaplnění rezervovaných termínů.

  1. Reklamace služby poskytnuté v rezervovaném termínu

Při reklamaci poskytnuté služby v rezervovaném termínu musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi. (viz Reklamační řád)

  1. Ostatní ujednání

Otevírací doba

Otevírací doba je zcela závislá na objednávkách. Služby vykonáváme dle objednávek. Mimo objednané termíny nemusí být služby poskytnuty, ani nemusí být pracovník v salonu přítomen.

Děti v provozovně

Prosíme, je-li to ve Vašich silách, preferujeme, pokud přijdete BEZ dětí. Pokud děti s sebou vezmete, zajistěte jim, prosím, po dobu Vaší návštěvy u nás adekvátní zábavu, abyste nebyli rušeni Vy, ale i jiní klienti. Zároveň upozorňujeme, že za děti a jejich bezpečnost odpovídá po celou dobu jejich doprovod, a že za škody způsobené dětmi ručí jejich doprovod a ten je povinen způsobené škody uhradit. Děkujeme, že respektujete klid ostatních klientů.

Zvířata v provozovně

Přítomnost zvířat v provozovně je přísně zakázána!

  1. Platnost a účinnost

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 01.11.2024.